Gemeenteavond John en Marjan Lindhout D.V. 1 juni 2023

Op D.V. donderdag 1 juni hopen John en Marjan Lindhout tijdens een gemeenteavond te komen vertellen over hun werk. De avond begint om 20.00 uur. Vanaf 19.30 uur is er inloop met koffie en thee.

Vroeger was de kerk een factor van betekenis midden in de samenleving, vandaag is ze verdrongen naar de rand. Dat is een aparte plek. Vaak bedoelen we mensen die niet goed kunnen meekomen als we het hebben over de rand van de samenleving. Ligt hier een unieke kans voor de kerk nu ze naar de marge is verdreven? De kerk zou dan in elk geval op haar meester lijken. Want ook Jezus verbond zich gemakkelijk met mensen aan de rand.

Tijdens deze avond hopen John en Marjan met ons na te denken over het thema: ‘Wat betekent het om kerk te zijn in de marge?

Iedereen is van harte welkom!

Gemeenteavond John en Marjan Lindhout D.V. 1 juni 2023